Aaaaah, shit!!!

Har inte jag träningsvärk imorron... Ja, då vet inte jag!!!
Jäklar vilket pass hon körde, Mia!!! Puuuuuh!!!
Jag är bra nog slut nu mina vänner, samtidigt så äre grymt skönt!!! Men jag hade förtjänat ett djävulspass idag också...
För vet ni vad jag gjorde efter jobbet...???!!!
Jo, jag tryckte i mig säkert en halv påse med ostkrokar... =S
Bra jobbat, Ullis!!! NOT!!!
Stor mening att träna när man äter sånt skit när som helst,  helger ok men under veckorna går fetbort!!! SKÄRPNING NU!!! Grrrr!!!
Vi gick till Active tidigare för att köra löpband/crosstrainer, jag springer och Eva crossar... =)
Det blev 3km för mig idag, ville kolla lite inför löptestet imorron... Och jag tror inte det blir nåt sånt för mig, för jag vet att jag inte kommer att förbättra mitt resultat på grund av min trogna förkylning och vad är det då för mening egentligen...?! Hmm...
Löpningen kändes som fan i början av passet, men nu känns det jättebra att ha gjort det!!!
Mia ska få bli min personliga tränare, vare sig hon vill det själv eller inte...!!! =) Hon är grym!!! Och vilken kropp hon har!!! Hon har minsann jobbat på bra hon och jag tror inte hon äter ostkrokar mitt i veckan... ;)
Det var pump idag igen, ett skitkul pass med nya övningar och mycket mera styrka... LÄCKERT!!!
Nu låter det som att jag fastnat med bara pump och nog för att det är grymt roligt... Men det beror på att vi fortfarande tränar fotboll, men efter semestern så finns det möjligheter till flera andra pass!!! Kuuul!!!

Sova nu...
Jobba imorron, doktorn och sen packa...
Det börjar bli nära nu... Bara en och en halv arbetsdag kvar till massor av sol och bad!!! Tjohooo!!! =D

Tänker på *******!!!
Jag kommer INTE säga nej om tillfälle bjuds... ;)


Kommentarer
Heléne

Hej hej gud vad du tränar å står i tjejen. Kul! En annan kommer aldrig liksom igång riktigt..blir så less...varför har man så dålig karaktär :( Vi här fått virus på datorn så ja får ta mobilen i stället nu för tiden. . .dyrt blir d men va fan gör man :) herbalife går sådär för mej,man har ju fullt upp me lill tjejen oxå,hon e aldrig tyst å lugn nu förtiden..men d e kul! Gud ta skönt att åka till cypern,till sol å värme :) ha d så bra å bada lite åt mej oxå :)

2008-09-25 @ 07:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0