ÅH, HJÄLP!!!

Nu är jag riktigt, riktigt nervös ska jag säga!!!
Resorna till Cypern verkar ha tagit slut på eftermiddan idag!!! =O
Lite märkligt är det för ibland finns de där och ibland inte...
Måste kontakta resebyrån imorron för att be dem hålla bevakning och boka så snart nån dyker upp!!!
Får väl åka nån annanstans annars då, men Cypern skulle ju vara grymt!!!
Håller tummar och tår och hoppas på det bästa!!! =)

Har varit på pump idag igen!!!
Åh, shit vad det är kul!!!
Ska boka onsdag också och då ska jag våga lägga på lite mera vikter!!! =P

Ber om ursäkt för mina hårda ord i gårdagens inlägg...
Men jag var och är fortfarande grymt besviken över att det inte blev nån match igår, men jag ber ändå om ursäkt!!!
Allt kommer säkerligen att ordna sig!!!

Soffläge nu!!!

Jag erkänner...
Lite feg är jag allt... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0