Äntligen hemma...

Det var verkligen längesen jag kände att det skulle vara såhär skönt att vara hemma!!!
Men det är ju bra att resa bort emellanåt, för då uppskattar man mera det man har här hemma...
Shit, vad jag är trött nu!!!
Det har varit en toppenhelg i Helsingborg, men det är grymt jobbigt att vara på resande fot!!!
Tågresan hem idag tog 8 timmar... =/
Maten i helgen var kanon så till veckan blir det snällt till att ta i med hårdhandskarna!!!
Måste göra nåt åt magen nu innan Cypern... =P
Rivstartar med löpning och gym imorron, nu ska här bli ändring banne mig!!!

Var till Nykvarn i torsdags också... Åt middag med dem... Såå trevligt!!! Synd bara att tiden går så fort!!! Hoppas vi ses SNART igen!!! ♥
Agnes växer så det knakar och blir stora damen... Go'gumman!!!

Två segrar för tjejerna i fotbollsmatcherna i helgen också!!!
HÄRLIGT!!! Vi är oslagbara för tillfället verkar det som!!! Längtar till nästa helg då jag också får vara med äntligen, sista matchen och allt!!!
Åååååh, jag hörde att NÅN varit på matchen idag!!! =O
HUR KÄNDES DET DÅ DU...???!!!
Skulle vilja veta vad DU tänkte när jag inte var med...???
Om DU överhuvudtaget brydde dig...???!!!
VARFÖR BRYR JAG MIG EGENTLIGEN???!!!
Erkänner att hjärtat slog frivolter när jag hörde att DU varit där... Vill inte egentligen, men vad ska jag göra...???!!! =/

Somnar säkerligen till Bridget Jones i soffan om en stund...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0