Arlanda->Malta->Hem->Stockholm->Helsingborg...

Ja, så ser min kommande vecka ut...
Två timmar till avfärd mot Arlanda nu... Malta tidigt imorron, hemma tillbaka sent onsdagnatt... Stockholm på torsdag eftermiddag och vidare mot Helsingborg på fredag morron... Hemma igen söndag kväll... =)
Fullspäckat schema får man väl lov att säga... Men det ska blir grymt kul!!!
Bara jobbrelaterade resor, semesterresan får vänta ett par veckor till men den ska bli av!!! Längtar efter sol, bad och värme... Får ju några dagar av det nu på Malta också, men inte avkopplingen som jag är ute efter... =)

Har sovit som en kratta inatt... Inga problem att somna, men jag vaknade efter ett par timmars sömn bara och sen var det helt tji att somna om... =(
Tillslut drog jag igång en film att somna till och då gick det lite bättre...
Bara att konstatera att jag inte mår särskilt bra, varken kroppsligt eller själsligt... Förkylningen vägrar släppa taget och det är många tankar och funderingar som snurrar runt i huvet... =S
Därför kommer de här resorna mycket lägligt!!!

Var i alla fall ut på stavpromenad i en timme på förmiddan... Skönt!!!
Har varit på stan en sväng också, behövde ju lite öl till Sverigematchen ikväll!!! ;)
Och naturligtvis Apoteket, nässprej kommer säkerligen att behövas!!!

Nu ska jag packa och göra klart det sista...
På återhörande!!!
Ha en skön helg!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0