Efter träning...

Mycket piggare nu än imorse...
Träning är bra alltså!!! =)
Det blev ju fotbollsträning idag igen, inget 2 timmarspass på grund av mörkret som kommer hur fort som helst...!!! Men i alla fall 1½, det räcker gott det också!!!
Det var så länge sen sist så jag hade nästan glömt hur kul det är!!!
Mycket avslut idag, grymt kul!!! Sen gör ju han sitt till också såklart!!! ;P

Jag som skulle vara duktig med maten också...
Hade ju låda från gårdagen med mig till jobbet...
Men jag föll för frestelsen idag redan... Lasagne på CFL... Jag ÄLSKAR lasagne så jag kunde inte stå emot... =S
Därför blev det bara fil och flingor till middag, ska ta en banan nu också...
Matlådan har jag kvar tills imorron!!! =D

Ny dag imorron med nya utmaningar...
Som det ser ut nu så är det fullt på pumpen imorron också... =(
Vi åker dit tidigare och ser om det blir några återbud...
Annars blir det gym och löpband igen, det skadar inte heller!!!
Nu jäklar ska badringen bort och resten av kroppen ska minsann tightas till den också!!!
Lägg därtill en snygg solbränna och en ny frisyr!!! Sen så!!! ;P

Ska försöka komma i säng i tid ikväll, blir ju lätt sittande här...
No good my friend!!! =D


Kommentarer
Lise-lott

Du har fått en utmärkelse av mig, jag brukar läsa din blogg (mest på veckorna :-))

2008-09-16 @ 21:27:59
URL: http://lise-lott74.spaces.live.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0