Jahaja...

Helgen över igen då... =(
Tiden går alltför fort!!!
Inte mycket som gick enligt planerna den här helgen, men den blev tokbra ändå!!!
Match i Kilafors igår... Förlust med 2-0... Ingen serieseger, men ändå avancemang till div 2!!! =D
Vi i andralaget skulle mött Trönö idag, men de där fega jävlarna lämnade w.o!!! =@
Det betyder att vi blir 3a och de behåller sin andraplats och går upp i div 3... Sååå jävla dåligt!!! Vi har väl kunnat spela om det i alla fall???!!!
Sista ordet i frågan är ännu inte sagt för vi lämnade in en protest till fotbollsförbundet och matchen kommer med all sannolikhet att spelas nästa helg istället!!! Då ska de minsann få!!!

Eftersom det inte blev nån match idag så blev det ju fest igår!!! =P
Såå jäkla kul när det blir helt spontant sådär...
Hanna, Millan och jag satt först här hemma... Sen gick vi vidare till David där det var några fler... Alltså vi har såå jäkla kul tillsammans!!! =D
Krogen var faktiskt också helt ok!!! Sällskapet var hur trevligt som helst!!! ;P
Ett litet missöde inträffade dock... Vi började på O'learys... Hängde in jackan i garderoben, men sen efter ett tag gick vi vidare till Jekyll & Hyde och när jag sen skulle hämta ut min jacka så hade O'learys stängt!!! =S
JAG HADE MIN HEMNYCKEL I JACKAN!!! =O
Houston, we got a problem!!! För var fan skulle jag ta vägen???!!!
Om det funnits personal i receptionen på Statt så har jag med all sannolikhet sovit på hotell inatt!!! Sällskapet var helt inne på den linjen och jag har INTE varit sen att haka på!!! ;P
Det hela slutade med att sällskapet åkte hem till sitt och jag sov hemma hos David... TACK FÖR DET!!! =)

Hanna hämtade mig där idag, vi åkte till Aspendos och käkade pizza... Såå gott!!! Nyttighetsmaten spricker ju, men va fan... Det är ju helg!!! Tar nya tag till veckan!!!
Efter maten åkte vi till Trönö på match... Med facit i hand skulle jag stannat hemma för jag var helt slut!!!
Har sovit hela kvällen i soffan... Tittar på nån film nu, men jag tror jag ska krypa till kojs istället!!!

«Usch!!! Läste att en tjej blivit våldtagen här i stan natten mot lördag...
Nånstans efter den vägen jag brukar gå hem från krogen...
Hur ofta går inte jag ensam...???!!!
Måste nog sluta med det nu!!!
Fy vad hemskt!!! Vilka idioter som går lösa!!!»


Ååh, vad säger man när det blir såhär då???!!!
Nästan så att jag längtar tills imorron för att se om det händer nåt...
Annars tror jag minsann att jag ska se till att nåt händer!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0