Klart & betalt!!!

Japp!!!
Vi fixade resan idag, bokade och gjorde klart!!! =P
Det blir avresa nu på fredag istället för måndag, så nu är det liite panik i lägret!!!
Men det ska bli såå skönt!!!
Det blir Cypern, vi vet dock inte var bara att vi ska bo i lägenhet!!! =)
Spännande hela tiden!!!
Hoppas, hoppas det blir Ayia Napa!!! Det skulle va såå jäkla läckert!!!

Ingen träning idag... (Dock har jag sett att andra ligger i som bara den... Åååh, hjälp mig!!! Varför kan jag inte bara glömma och gå vidare???!!! Har jävligt svårt att släppa DIG!!!  Var väldigt nära att jag gjorde ett avtryck, men jag fortsätter att hålla mig undan!!!)
Själv har jag varit på förberedande aktiviteter... Face- & bodyscrub på Harmoni!!! Åh skönt kan ni tro!!! Alla gamla döda hudceller är borta!!! Nu kan solen ta som fan och brännan sitta i lääänge!!! =)
Jag är mjuk och len som en babyrumpa!!!
Färg på fransar och bryn också och brynen är ansade!!! TACK MADDE!!! =D
Snygg som fan och det här är bara början!!! ;)

Imorron blir det pump igen...
En sväng på löpbandet innan också, måste testa mig lite inför torsdagens löptest på fotbollsträningen... Jag vet att det kommer gå skitdåligt eftersom jag varit förkyld till och från hela sommaren och fortfarande är det också!!! =(
Men jag ska i alla fall testa hur långt efter förra tiden jag är...

Nu ska jag röja undan lite här, drack kaffe hos Eva så det är ingen idé att lägga sig ännu... =)
Men jag ska inte vara uppe så länge till...
Go'natt!!!

Hallåååå...???!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0