Laddad till tusen!!!

För pump!!! =D
Hoppas verkligen det är lika kul som jag tror!!!
Jag är laddad till max!!!
Har ätit lite lätt nu; ett stekt ägg, rostat bröd med mjukost & tomat och kaffe...
Kan ju inte äta ordentligt innan träning, funkar inte alls...
Sen blir det nog en tallrik fil efter passet och nån frukt och massvis med sömn på det!!! =)
Måste komma i säng tidigt ikväll, så kanske jag blir människa nån gång...

Fick faktiskt remiss till hudläkare idag!!! =O
Nästa torsdag är det dags, då får jag domen...

Såg att en av våra resor var borta idag också... =S
Innan veckan är slut måste vi nog boka för att vara säker på att vi kommer till Ayia Napa!!!
Vi vill ju vara där det händer!!! =D

Åååh, fick en katalog från H&M idag också...
Undrar just om man får med killarna om man beställer herrkläder...?! ;P

Nu ska jag sno ihop en matlåda tills imorron...
Ett nytt recept ur Må Bra; Kryddig korv med ris och grönsaker...

Shit!!!
Tvätten...



Kommentarer
Sandra

Haha precis som du skrev har jag också tänkt om man får killarna på köpet vissa av de är ju så sexiga att man dör ;) hehe...! Jaha okej ja men då blir det svårt att få det gå ihop med annan träning om du håller på med fotboll. Fotboll är ju skit kul det med. Hur var pumpen då?Jo det är så skönt att träna men kroppen behöver vila och träning ska inte heller vara nå tvång utan man ska gå och träna för att det är kul. Självklart kanske motivationen inte är där alla gånger och det är då det är bra att ha en kompis att träna med. Hade så bra du med :)

2008-09-17 @ 19:40:22
URL: http://sandrasalljonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0