Måndag...

Och slut på sommaren... =(
Första September idag... Nån som kan tala om för mig var den här sommaren tog vägen???!!!

Helgen har varit toklugn...
Fixade frukost till tjejerna på lördag förmiddag... Jobbade i kiosken på matchen...
Tyvärr fick vi stryk med 1-0 i seriefinalen... =(
Så nu får vi hoppas och hålla tummarna för att Team Hudik förlorar i nån av sina sista matcher, annars vinner vi inte serien... =(
Efter den matchen åkte vi till Bergvik och såg en annan match...
Jag gillar fotboll om ni inte redan har förstått det...?! ;)
Kvällen spenderades tillsammans med goda vänner, först lite mat på Faxenova... Gratinerad pasta med oxfilé, jättegott!!!
Sen begav Eva och jag oss ut mot skärgården för att titta på lyskväll, åh vad det är mysigt!!!
Skulle vilja ha en stuga vid havet!!!

Igår spelade vi match i Iggesund, vinst med 4-0!!! =)
Bra, för vi hänger på i toppen... Ligger 3:a nu, 6 poäng efter 2:an med en match mindre spelad... Skulle vara så jäkla kul om vi kunde gå upp en division också, om vårt förstalag går upp!!!
Efter matchen blev det en traditionsenlig söndagsmiddag med Tranbergs och Hanna, på Tassili!!! Också jättegott, klämde en pizza igår för jag tyckte jag var värd det efter matchen!!! =)

Ikväll hoppas jag att det blir Pump på Active... Vill ha sällskap, men de hoppar av en efter en... Kan ju gå dit själv, men det är ju alltid trevligt med sällskap!!! Vi får väl se, annars blir det löpning!!!

Måste jobba nu!!! =)


Kommentarer
Heléne

Hej å Tack så mkt. Hade verkligen en toppen helg kan man säga,tyckte du oxå verkar ha haft d :) avslutade min födelsedag på albertina..härligt! Nu ska ja åka på team sportia å kolla om ja hittar ngt åt karln :) fyller ju imorrn han..tätt me kalas! Måste byta alla kläder på både mej å Livia hon spydde ner oss :( Usch! Å pump borde ja gå på oxå,min stackars kropp,som får kånka på henne...man blir ju snart sne i ryggen...hoppas du hittar ngn att gå me,ja hade följt me om ja inte skulle på massage :) ha det bra

2008-09-01 @ 14:48:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0