Närmare döden än 100...

Så känns det just nu...
Rätt sliten efter kvällens derby mot Bergvik...
Trötta ben och en förkylning som vägrar släppa taget om mig... =(
Men vi gick segrande ur striden i alla fall, 3-1 blev det och det är huvudsaken!!! =)

Soffläge nu och film på 3an...
Jersey Girl, nyss första reklampausen och den verkar helt ok...
Nu är reklamen slut och jag ska bege mig tillbaka...

Bara så att DU vet så saknar jag DIG som fan för tillfället, vet inte varför... Det bara är så...
Vet att jag inte ska, för DU är inget att ha... DU bryr DIG ju inte om mig, så varför bryr jag mig...???!!!
Jag kan bara inte låta bli!!!
VAR ÄR DU???!!! VAD GÖR DU???!!! KOMMER DU ATT HÖRA AV DIG ALLS...???!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0