Segt...

Så in i bomben!!!
Det händer ingenting för mig nu...
Ser ut som att stormen Gustav dragit fram här över mina 40 kvadrat... Sån jäkla oreda...
Skitigt och dammigt, tvätt - både ren och lortig - i högar, disk både i hyllan och i diskhon... =(
Men jag orkar inte förmå mig att ta tag i skiten...
Jag förstår inte vad det är som är fel...???!!!
När ska jag få geisten tillbaka???!!!

Skulle ju träna idag också... Först Pump var det ju tänkt, men jag fick ingen med mig så jag struntade i det... Löpning istället då... Men icke!!! Soffan och film var vad det blev...
Resten av veckan är det ju fotboll för hela slanten, träning tisdag och torsdag sen match på onsdag, så det blev inga testpass på Active... =(
Typiskt!!! =/

Fick tillbaka datorn idag i alla fall (på gott och ont, nu blir man ju sittandes här igen), behandlingen har gått bra... Tydligen en hel del att åtgärda, så jag hade tur som fick iväg den i tid!!!

Jaha... Nu är det väl dags för sängen igen då...
Skulle onekligen vara trevligt att vakna tidigt imorron och vara pigg, kanske ta en morronpromenad...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0