Semester...

Hmmm...
Känns rätt långt borta nu, fast det är så nära... =S
Sitter fortfarande på jobbet, har lite grejer som jag måste ha klara innan jag sticker imorron och det känns bättre att göra det nu ikväll än att sitta här med andan i halsen imorron och vara rädd för att inte hinna klart!!!

Ingen träning ikväll alltså... =(
Uteslöt löptestet ändå rätt tidigt, vet ju att jag inte förbättrar mig och då är det ganska onödigt...

Var hem en snabbis för att kasta in lite tvätt i maskinen, behöver tvätta nåra grejer till som jag ska ha med...
Imorron vid den här tiden hörrni, då sitter jag förhoppningsvis på  planet en bit upp i luften och har fått nåt gott att äta och dricka!!!
PÅ VÄG MOT SOL, BAD OCH EN SKÖÖN SEMESTER!!!

Besöket hos doktorn gick bra, jag har psoriasis precis som vi tidigare konstaterat...
Kommer bli tokbra i solen med saltvatten och FENURIL!!!

Back to work!!!


Kommentarer
Anonym

åå ha så skoj nu du och eva! :) kom hem brun å snygga till avslutningen ;) kraam!

2008-09-25 @ 21:18:38
Ullis

Sv: Kan du gere på att vi ska!!! Både ha kul å va bruna å snygga på avslutningen...!!! ;P

Kraaam på dig mä!!! (vem du nu ä...?!)

2008-09-25 @ 22:18:49
millan

oj glömde ju skriva mitt namn:) men ha det bra nu!! :)

2008-09-26 @ 20:53:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0