Sova tidigt...

Vad är det...???!!!
Har sagt i flera dagar att jag ska göra det, men det händer typ aldrig...
Skulle göra det idag också, men icke sa nicke...
Vill tillägga att idag gör det absolut ingenting, för jag har haft såå himla trevligt sällskap!!! =D
Det kunde man ju inte tro när jag kom hem efter träning och diverse matinköp... Och jag säger såhär; välkommen tillbaka!!! =)

Dagens träning bestod ju av ett pump-pass... Funktionell pump hette det och handlade om balans och teknik, grymt kul och framförallt välbehövligt!!!
Perfekt inför kommande pump-pass, för det kommer jag garanterat att fortsätta med!!!

Nu har det blivit dags att krypa i säng i alla fall...
För klockan 10:00 ska jag infinna mig i Mohed... Vi ska nämligen åka buss till Kilafors för att se vårt div3-lag spela sin sista match och efter det blir vi bjudna på mat i Mohed!!! Det tackar vi för!!! =P
Sen på söndag ska ju vi i div4-laget spela hem andraplatsen i serien och avancera till div3, för vi är ju redan klara för div2!!! =D

Tack för idag, slut för idag!!!
Go'natt!!!


Kommentarer
Emelie

Vem har du fatt sallskap av? :) Det dar med bemarkelsen tar jag sen, fattade inte sa mycket. :)Ska hem nu och laga pannkakor med! :) Haha.. kul. Langtar sjalvklart efter dej! Fan att du inte ar hemma nar jag ar. Men vi tar igen det helgen efter, ganger 2 :)

2008-09-20 @ 20:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0