Torsdagkväll...

Och snart slut på den här veckan också...!!! Sköönt ska det bli med en helg på hemmaplan äntligen!!!
Har lite träningsvärk idag, jag trodde faktiskt det skulle vara värre... Meeen... Andreas sa att det skulle vara värst på fredag så det får helt enkelt visa sig!!! =S

Har tränat fotboll ikväll igen...
En väldigt lugn träning, men grymt kul!!! Och all träning går ju in på pluskontot!!! =D
Få se om det kanske blir pump imorron också... Har inte bestämt mig riktigt än...
Ingen match förrän söndag så jag kan ju vila på lördag...
Och söndagens match...!!! =P Vinner vi med mer än fem mål så går vi upp på andra plats i serien och går upp en division även med andralaget!!! =D
DET ÄR HELGENS STORA MÅL!!!

Har nyss fyllt på med lite energi i kroppen och jag tror faktiskt att jag ska krypa till sängs redan nu...
Känner att jag behöver det för jag har sovit pissdåligt inatt... =(
Hoppas på bättre sömn nu!!!
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0