20 april...

Shit, va tiden går fort när man har roligt!!!
Varför??? Man hinner ju knappt njuta... =/
Påsken fullkomligt sprang iväg... Hade ju torsdagen som städdag och sen tillbringade jag resten av helgen i Söderala hos mor & far... Lillasyster med familj var ju på besök!!!
Det var såå mysigt!!! ♥
På påskdagen så drog vi till fjälls sen, jag och föräldrarna mina... Tyvärr kunde de andra inte hänga med... ='(
Men vi har haft grymt mysigt!!! Vi har ätit, druckit och bara mått gott!!! Vilket också kunde skådas på vågen imorse, men det är en helt annan fråga...
Stugan var hur fin som helst!!! Jag som bara sett den utifrån innan... =)
Vädret var väl kanske inte det bästa, men ändock 2 dagar med strålande sol så nog hann jag bränna mig allt!! =)
Börjar redan flagna... =(
Hann även med att se ett par kändisar... =P
Först sångaren i Larz Kristers!!! =D Han kör visst varubil till vardags...
Sen Anja Pärson i slalomtävling... Och jävlar i min lilla låda va hon körde!!! Skitläckert att se henne i action!!! Small bra nog i pinnarna där!!! För övrigt så vann hon tävlingen också!!! =)
Sist men inte minst mina favoritkillar i TVÅ BACKAR LÄSK!!! Ni är grymma, sen får de andra säga vad de vill!!!
Hallonhinken är fortfarande tom... =/
Men jag är fortfarande optimistisk... All snö har ju inte tinat bort än, så det finns hopp!!! ;)

Hann ju med ett besök på krogen också på påskafton...
Inte mycket att skryta om... Det var bättre förr!!!
Och ibland undrar man ju bara hur det står till...?! =S

Idag är en ny dag... Första dan på jobbet efter en lååång ledighet... Trögt imorse, men sen har det rullat på som vanligt...
ÅH, HAR JU FÅTT SE TRE JAS-PLAN FLYGA ÖVER JOBBET IDAG!!! =P
Har fått sommardäck på bilen också... Skulle tvätta och städa den med, men det var för kallt...! Ger den en omgång till helgen!!!
Har inte tid att sitta här längre, mitt nya - NYTTIGA liv - har börjat idag så jag har en tonfisksallad att ta itu med...
Tack för tipset Madde!!! =)

På återhörande!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0