21 april...

Tisdag och nya livet rullar på bra! =)
Maten funkade bra både igår och idag... Skinklasagne till lunch och tonfisksallad till middag igår, tonfisksallad till lunch och bondomelett till middag idag... Hörs bra va?! =)
Känns bra hittills!!! Har lyckats få in mera frukt och grönsaker också...
Ingen träning för mig ikväll, verkar vara allergisk mot friskluft för jag åkte på en förkylning den här fjällvistelsen också... =/
Därför hoppar jag ikväll, måste ju se till att va fräsch till helgen då det vankas cup!!! =P
Ska i alla fall åka och titta till gänget så de sköter sig... =)

Nu ska jag ta rätt på lite disk!!!
Hörs då!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0