22 april...

Halvtid på veckan och två dagar kvar till lön... =)
Fick lönebeskedet idag och den som säger att man inte blir lycklig av pengar, den ljuger!!! Jag blev då skitglad!!! =)
Har varit och kollat cyklar live idag också... Fanns en rätt läcker, dock inte vit... =/ Så nu har jag ett litet dilemma...
Den här var 1000 kronor billigare än den vita, som inte fanns hemma heller men går att beställa... Tror att jag satsar på en vit ändå och lägger till de där pengarna, för det är ju en sån som jag vill ha!!!
Låt mig fundera lite till!!! =)

Maten har funkat skitbra idag också...
Började med frukost hemma framför morgon-tv imorse!!! =O Riktigt mysigt var det!
Ägg m kaviar, 1 skiva rutbröd m Lätt & Lagom och ost, 1 glas mjölk. Fixade en smoothie på kiwi och jordgubbar till mellis och bondomelett m 1 tomat till lunch.
Var på Hemköp efter jobbet och köpte en grillad kyckling. Så jag snodde ihop en tortillapizza med kyckling och grönsaker till middag!
Fullkornstortilla till och med, riktigt gott!!!

Nu ska jag sticka iväg och pumpa lite!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0