23 april...

Bara en arbetsdag kvar av den här veckan!!! =)
Trött som bara den imorse... Inte kul!
Har slitit med ett riktigt hästjobb i två dagar... Känns skönt att vi är igenom bunten!!! *klappar på axeln*

Har ätit tunna pannkakor till middag... Fasiken va bra det har funkat med maten den här veckan!!!
Hoppas att det visar sig på vågen på måndag också... Det vore inte dumt!!!

Funderar på den där cykeln också... Hur ska jag göra?!
Ska jag slå till på den som fanns hemma, den som var lite billigare men inte vit... Eller ska jag beställa en vit...?
Är rädd att jag ångrar mig om jag inte tar den vita!!! Det sitter ju inte i pengarna menar jag...! ;P
Såg i tidiningen idag att det finns en utmaning att genomföra på cykeln den 24 maj... Inga matcher då, det har jag kollat... Vad sägs om 7 mil på cykel???! Skulle vara läckert om vädret är bra!!! =D
Bergviken runt, det är ju en vacker sträcka också...

Nu ska jag softa lite i soffan innan det blir dags för fotbollsträning...
Cupdags i helgen så det är bara att börja ladda!!!
Och lägerliv också!!! Tjohoooo!!! =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0