27 april...

Måndag...
Ny vecka, nya möjligheter...
OCH KORTVECKA!!! Slutar 15:00 på torsdag, sen är det lite längre ledigt igen!!! =)

Helgen har varit helt underbar!!!
Ni är ju fantastiska hela bunten!!!
Jag röstar för mera kollektivt lägerliv oftare!!!
Cupen gick helt ok! Vi gick till final men förlorade tyvärr den med 1-0... =(
Besviken som fan igår, men det känns mycket bättre idag! Kul för Bergvik att vinna sin egen cup!!! Och de spelade smart, efter sin förmåga och gjorde dessutom mål och det gjorde inte vi... Till syvens och sist så är det ju målen som räknas, spelar ingen roll hur bra man spelar om man inte får in bolluslingen!!!
Jag fick min revanch också efter straffmissen i Sundsvall...
Satte den avgörande straffen nu i semin!!! =D
Gissa om det kändes skönt när bollen gick dit jag ville...???!!! Lyckan var total kan jag säga!!!

Vilket väder vi hade då!!! Lyckades skaffa mig en riktig raggarbränna där under matcherna på lördag förmiddag, men tack och lov har den lagt sig... Skarven syns inte lika väl nu!!! =)
Har varit rätt varmt idag också, men inte så mycket sol...

Ska dra på mig lite kläder nu och ge mig iväg på en långpromenad... 1 timme ska jag i alla fall få ihop!
Har nyss bokat in mig på pump också fast jag inte skulle... TACK FÖR PUSHEN DÄR, EMELIE!!! =)
Vet ju att det kommer kännas grymt bra efteråt och jag behöver träna! Vila kan jag göra vid ett senare tillfälle!!!

Vågen visade på -0,5 imorse... Följer planen bra!!! Och jag känner mig nöjd med tanke på att det slank ner lite godis och grejer i helgen samt en kycklingkebab igårkväll...
Tror jag ska byta vägningsdag för direkt efter helgen är det inte så bra med tanke på att det blir lite slarv då... Mitt i veckan skulle vara perfekt för då brukar det se riktigt bra ut!!! =)
Har slarvat idag också, blev bjuden på lunch först... Pytt i Panna på menyn, dock åt jag rejält med grönsaker till... Men det blev en kaka till kaffet... =/
Sen blev jag bjuden på en McFlurry också och det tackar man ju inte nej till...! ;)
Därför blir det perfekt med promis och pump ikväll!!!

På återhörande!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0