28 april...

Vaknade tidigt imorse av värsta åskvädret!!! =/
Redan i april... Hur ska den här sommaren bli då...?!
Jag som är livrädd för åska!!! Särskilt nattetid... =(
Har klarat mig grymt bra de här senaste somrarna som jag bott ensam, det har knappt åskat nån natt... Men nu börjar jag gruva mig, när det drar igång redan nu!!! Hua!!!

När jag kom till jobbet så började jag dagen med massage... Jämn vecka = massagevecka...
Åh, så skönt det var!!!
Har slarvat med lunchen idag också... Hade med mig matlåda, men de serverade paltbröd med fläsk och vitsås på CFL så jag föll för det istället... Naturligtvis var det ju efterrätt också som jag heller inte kunde motstå, glass med hallonsås... Har såå jäkla dålig karaktär!!! =S
Efter jobbet åkte jag och handlade lite... Vet egentligen inte varför, var inte i nåt desperat behov av nånting...
Men jag är supernöjd med i alla fall två grejer som jag hade med mig hem; en färsk ananas - jag älskar ananas och ett paket Wasa Havre - min nya älskling... Såå jäkla gott!!! Prova om ni inte redan gjort det!!!
Var grymt hungrig då också så jag snodde ihop en omelett med lite inlagd paprika och till det två älsklingshårdmackor med ost... =)
Efter det tog jag mig en promenad på 35 minuter...

Nyss hemkommen från fotbollsträning...
En träning av det lättare slaget men väldigt kul och givande... Dessutom var det årets första PÅ GRÄS!!!
Rackarns va skönt det är!!!
Faktiskt så kunde jag ignorera Christers choklad efter träningen, jag åt ett gäng morötter istället!!! Duktig tjej!!! =)

Ska se om jag har nåt smalt att äta nu också, behöver nåt mer tror jag... Smoothie kanske...?!
Sen blire soffläge, Brothers & Sisters väntar!!!

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0