29 april...

En dag kvar till helg!!! =)
Lutar åt grillning och lite partaj imorron... Blir skoj det!!!
Vet inte riktigt var än bara, men jag är övertygad om att det kommer lösa sig innan klockan är 15:00 imorron!

Onsdagen har rullat på...
Jobbat, betalat räkningar, skickat in deklarationen, promenad på 35 minuter och fotbollsträning på det!!!
Ingen rast, ingen ro men imorron blir det vila i alla fall!!! =)

Seriepremiär på lördag...
Ja, inte för mig men mina kamrater i division 2... Sundsvall står för motståndet... Det kommer bli en spännande säsong!!!
Få se om jag åker med i bussen eller om det kanske blir nån match här på hemmaplan istället... Ska kolla upp det!!!
Träning på fredag igen, i konstgräshallen här i stan... Kanske att Tomas hade lite rätt, lite nyfiken är jag allt...
Undrar om jag är pigg till 15:00...?! ;P

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0