3 april...

FREEDAAG!!! =)
Älska fredagkvällar med hela helgen framför sig!!!
Har ätit bakad potatis med skinkröra och druckit 2 öl till... Jisses så gött!!! =P
Allt medan jag såg på Så ska det låta...
Måste säga att jag är imponerad av Tomas Järvheden... Grym på att sjunga ju!!!
Och MARCUS FAGERVALL... Jag är kär!!! Vilken kille!!! Det där, DET ÄR EN RIKTIG MAN DET!!! ;P
Alltså när han sjunger Fix You... Shit!!! Jag säger inget mer...

Har införskaffat nya joggingskor idag... Måste kolla om det finns mera löpglädje i de här än de jag har nu...
Måtte det gå lite lättare i alla fall!!! =)

Köpte en ny borste till min foundation förra helgen...
"En jättebra borste med riktigt hår som du har hela livet" sa expediten...
Men kyss mig där bak vilket skit!!! Den lossar hur mycket hår som helst... =/
Den kostade mig 149 spänn... För en jävla borste!!! Hmmmm....


Måste ju korrigera mitt förra inlägg...
Vi förlorade ju med 2-1 förra helgen... Julia gjorde ju ett kanonmål som jag glömde... Förlåt, Jullan!!! =)




You're killing me tenderly
Everytime you look at me...
Oh, so bittersweet baby baby
Don't you know what you do to me...?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0