5 april...

Söndag och slut på helgen...
En helg som varit späckad med fotboll!!! Jag gillar't!!! =)
Särskilt som dagen var igår, strålande sol och varmt... Då är det jäsigt att glida runt och se på fotboll...
Blev ett gäng matcher igår, Eva och jag hann även med ett pump-pass mellan de olika stoppen på turnén...! SKÖNT!!!
Kvällen var toklugn... Hanna och jag med mat, chips och godis! Trevligt värre!!! =)
Lite deppigare idag när man vaknade upp till en totalt grå och kall söndag... =/
Men det blev fotboll idag också, först cup-titt på förmiddan och vår egen cup-match på eftermiddan... (I och för sig cup-titt då med)
Vi vann med 4-2 idag!!! Efter en riktigt tuff fight!!! NI VA VERKLIGEN GRYMMA IDA TJEJER!!! =)
Själv så upptäckte jag min nya livsuppgift... Personlig uppvärmare till mina vänner på bänken...
En efter en va jag med och supportade dem i deras uppvärmning inför deras inhopp... Jag själv kom aldrig in, vilket jag visserligen förstått sen länge... Kan helt ärligt säga att jag inte kan känna mig delaktig i framgången när man inte bidragit på planen... Surt, men sant!!! Och va fan ska jag göra då...?
Fick även hålla i hurrandet efteråt, men det är ändå inte samma sak...
Trots detta firade jag segern med en pizza på Aspendos, tyckte att jag gjort rätt för det och lyckades även efter ett hårt arbete övertala Hanna tillslut!!! ;P

Nu ska jag krypa ner, ladda för tre arbetsdagar innan det blir helg igen... En veckas semester på det också så nu blir det långledigt!!!
Ska börja tagga för match på tisdag också...
Om det inte funkar då, så skiter jag i det här...!



Kommentarer
lindström

å vilken övertalning det blev=) passa på att äta nu för snart då jäklar=D

2009-04-06 @ 15:11:58
Ullis

Sv; Pizza... ;P

Jajjemän, ja äter upp mig nu så blire svält á la Robinson sen...! =D

2009-04-06 @ 16:57:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0