6 april...

Erkänner att jag glömde flera viktiga detaljer från helgens övningar...
Så vi tar dem nu innan jag går in på dagens rapport! =)
Körde ju ett pump-pass i lördags förmiddag med start 10:30 och jag måste konstatera att det är grymt skönt att träna tidigt på dan!!! Dels så är man rätt pigg och efteråt känner man sig så jäkla nöjd!!!
En grej till; när vi kom in på Active så möttes vi av Mia bland annat och jag kan inte säga att man blir annat än glad när man hör och ser henne!!! Så jäkla pigg och glad jämt!!! Hon kvittrade som en lärka och bidrog till att humöret steg en bra bit på skalan!!! =)
Efter passet så lunchade vi också på Aspendos, med flera utav de andra fotbollsälskande brudarna!!!
Tillbaka på cupen i Norrala så träffade vi på Anna!!! Här steg ju humöret ännu mer!!! Shit, vad jag har saknat dig!!! ♥
Skönt också att se att du mår bra!!!

I lördagskväll, efter all fotboll så var jag på Ica och handlade lite... Blev både mat och godis... =P
I kön hade jag en pappa med sin lille son framför mig och de hade börjat packa sina varor när mina kom ner på bandet bredvid...
Sonen där var minsann lite avis på min gigantiska godispåse... Han fingrade på den och var såå sugen att öppna den...
Så jag frågade om han ville smaka en godis och om han fick för sin pappa och han nickade nöjt!!! Så naturligtvis öppnade jag påsen och han tog en ferraribil tror jag... Och gissa om han blev nöjd!!!?! =D
Känns som att jag borde få en stjärna i himlen för min insats faktiskt!!! *stolt*

Vi kollade på Robinson, Hanna och jag...
Alltså Christian...
Hjälp!!! Han skulle jag inte stå ut med, tror jag skulle dränka honom efter första dan!!!
Vilken gnällspik!!!

Gårdagens höjdpunkt var ändå när min cd-spelare i bilen fick fullkomligt fnatt!!! Hahaha!!! Eller vad säger du Hanna?!
Man skulle nästan kunna tro att nån körde på repeat... =)
'How bizarre, how bizarre, how bizarre
Oh oh baby
It's making me crazy...'

Jahapp...
Jobbat som vanligt idag då...
Trött... Bara två dagar kvar till ledighet nu!!!
Tror jag ska vila en stund nu, det blir ju pump lite senare... =)
På återhörande!!!

Det är inte sant!!!
Jag glömde en grej till ändå...! =S
"Lilla" Agnes som blev 9 månader igår... Gofisen!!!
Hade henne på telefon idag, hon sa i alla fall "hej" sen är hon mest intresserad av att trycka på knapparna... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0