7 april...

Hörrni, vart tog våren vägen???!!!
Imorse var det som att vakna i ett mjölkglas... Alldeles vitt/grått av dimma ute... =( Det gillas inte!!!
Och nåt så grymt trött... Ville INTE kliva ur sängen!!!

Skinklasagne i lunchlådan idag igen...
Gjord på färska lasagneplattor, krossade tomater med basilika, rökt skinka och Kelda ostsås...
Såå jäkla gott!!! =)
Mätt och belåten nu ett tag igen...

Känner att det kommer bli en lååång eftermiddag...
Längtar hem!!!
Kanske bra att det inte blir nån match ikväll, med tanke på att jag är trött... Fast det skulle onekligen ha varit jävligt kul!!!


Kommentarer
Elin

Jaa jag som hade tänkt att komma och kolla på er ju =)

2009-04-07 @ 14:16:37
Ullis

Sv; Härlit d ä mä trogna fans!!! =)

Synd som fan äre, men d blir fler matcher...

2009-04-07 @ 17:01:08
Rosa

Jaa ,va fan jag hade ställt in mig helt på matchen.Fast nu får jag se CL istället :)

2009-04-07 @ 19:34:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0