8 april...

JAG ÄR LÅNGLEDIG NU!!! =D
Fy tusan va skönt!!! Har jobbat undan så skrivbordet var så gott som tomt när jag gick hem!!!
Och som jag ska njuta av ledigheten!!!

Sitter här och gruvar mig för löptestet ikväll... =/
Det känns inge bra... Kommer ha skitdålig tid jämfört med förra året... =(
Men det ska ju göras så det är lika bra att ta tjuren vid hornen direkt, sen kan det ju bara bli bättre framöver!!!
Tror jag ska ta nya skorna få se va de går för...! =P

Åååh, den där skithockeyn förstör ikväll också!!!
Inget Grey's...
Hinner i och för sig inte se hela ändå eftersom vi tränar till 21... =(

Imorron kommer gofisen hem!!! Mysigt!!! =)






Håller tummarna än...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0