9 april...

Skärtorsdag...
Såå jäkla skönt att vara ledig!!! =)
Sov till 10... Välförtjänt!!!
Men hur lång tid ska det behöva ta att städa 40 kvadrat???!!!
Jag har fan hållit på hela dan och är äntligen klar nu!!! I och för sig har jag strykit sängkläder och städat trapphuset också, men ändå...!

Måste revidera det där med löptestet igår också...
Gick tillbaka i bloggen och hittade fjolårets första test... Och jag hade nästan samma tid då... 16,33 då och jag var helt övertygad om att det var 17,33... =/ Tråkigt!!! Jag som var så nöjd och glad... =(
Men, men... Bara att bita i och träna på så ska jag klämma ner bra många sekunder till nästa gång!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig ner på stan sen...
Måste ju införskaffa lite alkohol ifall att det blir nåt bus i helgen!!! =)

GLAD PÅSK PÅ ER KAMRATER!!!


Kommentarer
Rosa

Jag tycker att du är duktig ändå :) Ha en riktig trevlig helg /Stor kram

2009-04-10 @ 14:10:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0