En dag kvar...

Sen är det långledigt!!! =D
Känns som det var evigheter sen man var ledig, så det kommer väldigt lägligt!!!
Fatta va skönt med lite påsk här hemma först och sen mot fjälls på söndag... En vecka i sol och snö i underbara Sälen!!! =P
Kollade webcam där idag och det såg jävligt bra ut!!! =)
Antar att hallonen inte tinat fram däruppe, för det är rätt mycket snö kvar... Men skulle tro att ett och annat faktiskt kan skymtas ändå...! ;)

Har nyss kommit hem efter kvällens fotbollsträning...
Synd som fan att det inte blev nån match för jag var på hugget idag!!! Det känns grymt bra nu!!!
Det skulle bli en lugn träning sa han tränarn, men samtidigt att den blir till vad man själv gör den... Och jag tycker inte att det var lugnt...
Vi röda satte övningarna bra bara vi fick ordning på oss och spelet sen funkade också bra, mina löpningar satt också där de skulle! Mycket skryt nu, men det har jag minsann gjort rätt för!!! =)
Bara att börja gruva sig för morrondagens Coopertest nu... =S

Hanna!
Jag har börjat slipa på ett kontrakt för utmaningen idag... Du ska också få se så kan du också göra ett... =)
Måste ju ha nåt som bevisunderlag!!! Ett straff måste vi också hitta på!!! Vi ska fan inte klara oss ur det här! =D

Nu, soffan och Brothers & Sisters...


Kommentarer
lindström

ullis det låter kanon det!! vi måste ha straff och belöning! ser fram emot att kolla och skriva under! mått måste även tas tycker jag så man kan mäta=)

2009-04-07 @ 23:59:03
Eva

Jag är gärna med på belöningsdagen :) men straff det är väl att man gått upp 5 kg istf ned :(

2009-04-08 @ 08:08:59
Ullis

Sv; Haha!!! Belöningen får väl bli en pizza på Aspendos lr nåt... ;P

Eller en sjujäkla fest!!! =D

Måtten finns mä i kontraktet, start-halvtid-mål...! =)

Får filura lite på d där mä straff... Bör va nåt som svider bra... ;)

2009-04-08 @ 08:37:10
Ullis

Å du Eva! Du får gärna va mä på belöningsdagen... =)

Gärna hela racet åxå!!! =D

2009-04-08 @ 08:38:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0