Färdig...

För idag, känns det som...
Jag är såå trött!!!
Pumpen gick skitbra!!! Lade på lite mera på rygg och utfall... Ville testa att lägga på mer på benböj också, men eftersom vi skulle spela match imorron så struntade jag i det den här gången... Ville ju ha fräscha ben!!!
Så kommer vi ut i omklädningsrummet och tar fram mobilen... Ett sms från Tomas... Som säger att MATCHEN IMORRON ÄR INSTÄLLD!!! =(
Åh, neeeej!!! Jag som var såå spelsugen!!! Har ju laddat sen igår!!! Tråkigt...
Träning istället... Vi kör väl på det då!

Har varit såå duktig idag...
Åt ur både godisskålen och chipsskålen från helgen så nu finns ingenting kvar...! =/
Efter påsk nu så jävlaranamma ska det bli andra bullar!!!
Hanna och jag ska köra en utmaning... Kanske är fler som vill vara med...?!
Inga regler bestämda riktigt än, men de ska fan ner på pränt!!!
INGEN UTVÄG!!!

Nu ska jag kolla in det som är kvar av Fotbollskväll... Sen SOVA!!!


Kommentarer
Mr pump

Att säga att du har match dagen efter kommer aldrig mer fungera på mina pass :) skulle vara bortamatch då hahaha

2009-04-09 @ 16:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0