Nöjd!!!

Det blev dryga 50 minuters promenad... Blev sittande lite för länge här så tiden blev knapp... Men 50 minuter är bättre än ingenting, eller hur...?! =)
Sen 1 timmes pump med Andreas... Nytt pass idag!!! Skitkul!!!
Vågade faktiskt lägga på mera vikter också!!! =D
Körde 2x5kg på vardera sida på benböj... En ökning med dryga kilot mot tidigare, kan verka lite men DET KÄNNS!!! =)
Vågar inte köra lika mycket på utfallen, för min teknik är inte bra och jag vill ju inte skada mig... Men jag ökade i alla fall lite, från 5 till 5+1,25...
Ökade på ryggen också från 5 till 5+2,5 på vardera sida... =)
Jag känner mig såå jäkla nöjd nu och är grymt glad att jag gav mig iväg!!!

Nyduschad och har ätit lite yoghurt nu... Känns som att jag behöver nåt mera, är lite hungrig... Har slarvat med middagen idag, den har liksom uteblivit... =/
Ska se vad kylskåpet har att erbjuda...
Sen väntar sängen!

Go'natt!!!



Kommentarer
Anonym

Höllö du, vilodag, är det att tänka på, eller? =)

2009-04-28 @ 14:13:21
Ullis

Sv; Hehe! På torsda ska ja vila åsså i graven sen... =)

2009-04-28 @ 14:35:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0