Sjukt nöjd!!!

Alltså, jag är så jävla glad!!! Så jävla nöjd!!!
Totalt opeppad för löptest... Men väl på startlinjen så taggade jag till som bara den... Sliter som ett djur efter banan känns det som och jag tänker att det får bli som det blir...
Efter halva löpningen så känns det ändå rätt bra och på hemvägen så vet man ju att man snart är hemma och kanske trycker på lite till...
I mål får jag höra min tid och jag börjar räkna lite... Vi startar ju med 15 sekunders mellanrum och jag vet inte riktigt hur många som startat före mig, så många 15sekunder får jag dra ifrån min sluttid... Och jag kommer tillslut fram till att jag borde kunna ha samma tid som förra året i alla fall... Och då kändes det jävligt bra!!! Jag var ju livrädd att jag skulle ha sämre tid än förra året, det kändes inte helt omöjligt att det skulle kunna vara så... =/
Efter att ha bytt skor och kläder för att köra fotbollsträning efteråt så är jag så pass pigg att det känns som att jag borde kunnat springa på mera under testet... =/
Fast under själva löpningen så kändes det INTE så...
Hursomhelst... När träningen är slut så har Sofie fikat, vilket var gott och satt som en smäck!!! =)
Jag kollar min tid...
Och ser att jag hade 8 startande före mig och kan dra bort 2 minuter från min tid...
Mina vänner... JAG HAR FÖRBÄTTRAT MIN TID FRÅN FÖRRA ÅRET MED UNGEFÄR EN HALV MINUT!!! =D
Förstår ni att jag är nöjd???!!! =)
Kommer sova som en prinsessa inatt!!!
Tiden då?!
16,26 på 3km... Inget att skryta med kanske, för det finns ju andra som springer fortare...
Men för min egen del så känns det såå jävla bra!!!
Och det är ju mig själv jag ska jämföra med, ingen annan...

Nu ska jag belöna mig med en sallad från Statoil och vänta på att tvätten ska torka...
Jag kan vara uppe hur länge jag vill ikväll, FÖR JAG ÄR LEDIG IMORRON!!! =D


Kommentarer
Rosa

Härligt gumman :) jag är stolt över dig.Jag tror ju äldre man blir får man bättre kondis eller vad tror du?

2009-04-09 @ 08:10:41
Ullis

Sv; Absolut, d tror ja åxå!!! =)

Men ja upptäckte att d inte riktit va såhär, tyvärr... Mer om d i ett inlägg senare... =)

2009-04-09 @ 10:10:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0