Tisdag-kväll...

Bra sent, IGEN!!!
Ska fatta mig kort...
Tjejerna var grymma idag!!! Ett fyspass á la GH på schemat... Tuff vecka... Såg inte hela, men ha verkar varit intervaller... Min slutsats lyder; ALLT SOM INTE DÖDAR, DET HÄRDAR!!! Stentufft!!!
Bäst av allt är att på slutet och efter träningen ser alla helfräscha ut!!! *tummen upp*
All möda och besvär som vi har lagt ner har verkligen gett resultat!!! =)
Själv tittade jag på och var framme när det blev dags för fika... ;P

På vägen hem hade jag en grymt skön känsla i kroppen...
Har kunnat kört hur långt som helst!!! Det är såå jäkla härligt att sätta i en favvoskiva i bilen och dra iväg!!! Ska minsann ta och göra det på riktigt nåt tag...

Är helt inne på att mina skattepengar ska gå till en ny cykel...
Hittade en riktig beauty idag, men slantarna räcker inte riktigt till... Ska försöka fjäska till mig lite bidrag så ska jag nog slå till sen...! =D
Eftersom jag inte kommer få nån vit bil så blir det en vit cykel istället!!! ;P

Go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0