Träningen avklarad...

Och den gick väl sådär idag... =/
Många studsar hit och dit, mottagningar som var si sådär, nån löpning gick väl som den skulle men allt har kunnat vara bättre... Men ni vet ju vad man säger om ett dåligt genrep...?! ;P
Det är ju bara att hoppas att det stämmer, för i helgen måste allt fungera!!! Vi har ju en inteckning att försvara och den tänker vi inte släppa ifrån oss!!!
Åh, jag läskar mig som tusan på smset från Tomas som kom på hemvägen... CUPEN SPELAS PÅ GRÄS!!! =D
Fy fan va skönt!!!
Nu ska det laddas!!! Taggtråd ska ätas och det ska glöda i ögonen kl 09.00 på lördag morron!!!

Lite avis är jag allt på gänget som drog iväg till Sälen idag... Åh, va kul det skulle varit att vara med!!! Men å andra sidan så är ju fotboll roligt också!!! =)

Nu ska jag göra en smoothie och dra mig tillbaka sen... Viktigt med sömn i uppladdningen också!!!
Go'natt!!!



Kommentarer
Anonym

Fram för mer taggtråd och tändvätska åt folket =)

2009-04-24 @ 18:45:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0