Vet ni...?!

Jag tror banne mig det är vår ute!!! =)
Åtminstone börjar det bli det!!!
Det liksom känns i luften... Hörs på fåglarna...
Ullis mår bra!!! =)

Pumpen gick bra!!! Skumt att jag känner mig så jäkla klen efter varje litet uppehåll... Kan man verkligen tappa i styrka så fort?! I och för sig så är det ett tag sen sist, har ju gått bort ett gäng pumppass på grund av att fotbollsträningarna bytt dagar... =/
Nåja, jag vet ju att det går fort att träna upp sig igen!!!
Antar att det blir träningsvärk imorron!!!
Fettet fick sig en omgång också, Mia har börjat lägga in kondition mellan varje kroppsdelsövning! Det gillas!!!

Nu väntar Grey's!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0