1-2 aug...

Trodde det skulle bli en kväll i IOGT-NTO:s banor efter matchen... Men näh, det blev fest! Hos Sofie!!! =)
Å jävlar va trevligt vi haft!!! =)
Fick en flaska vin av henne (som jag kommer betala för...) som hon köpt i Grekland... Skitgott och såg ut som det var matoljeflaskor... Lättdrucket vill jag lova och inte särskilt starkt heller tror jag för jag har varit på benen hela kvällen! Fast jag gått i mina nya klackskor! =)
Å läsk-OS ikväll... Ändå NÅT som saknades, men jag tror det räckte ändå! Tror att jag lärt mig nåt ikväll igen... För vet ni...
"Ligget" va där... Å jag tror att jag sett hans rätta sida... Just den kvällen som "det" begav sig, då va det nog bara jag över faktiskt... Om det alltid är som det var ikväll, jag vet att du såg mig! Ikväll var inte sällskapet från sist med så jag hade tänkt att säga nåt, men det var fan ingen idé! Och banne mig så tror jag att du inte är värd det heller... Jag kan ha fel, men just nu så kan jag inte säga annat... Till mitt försvar ikväll så säger jag ändå såhär; vårt namn är samma och vi har bott i samma lägenhet... Men jag är bättre, tror jag vet det... ;P
Å hur som helst så har kvällen i helhet varit topp!!! Tack för skjutsen Jossan!!! Å vet ni tjejer, NI ÄR BÄST!!! ♥

Matchen idag pratar vi inget resultat om, även om jag vet att det finns många därute som tycker det är bra att det går dåligt för oss... Antar att ni inte kommer fråga hur det gick den dan vi vinner!!! =/
Vi fick verkligen storstryk och det blev 2-siffrigt.... 15-1... =O
Hur fan kan man få stryk med 15-1 är det säkert många som undrar... Men hörrni... Vi gjorde en bra match, tro det eller ej! =)
Det var fan ingen som vek ner sig!!!! Och vi mötte seriens suveräner!!! En av tjejerna där gjorde 10 mål!!! Grymt!!! Det spelade ingen roll vad vi gjorde, hon var helt enkelt bättre och starkare än va vi var!
Hoppas verkligen att Östersund spelar i div 1 nästa år, det är de fanimej värda!!!
Och jag gjorde min första match i 2an idag... Tycker inte att jag gjorde bort mig särskilt mycket... Vi laddar om, tar nya tag och hoppas på 3 poäng i nästa match!!! Där har  vi chansen!

Kojar nu...
Blir hämtad 11:00 imöre... Sista semesterveckan tillbringas i Sälen!
Skulle åka buss å tåg på tisdag, men vi ordnade så jag inte ska spela nån match på måndag så jag åker imorrn redan...
Vi hörs igen, även om jag inte vet när...! =)

 

Gjorde nåt dumt Sofie, jag vet att du inte gillar det men jag kunde bara inte hålla mig när jag hörde hur det låg till...
Och jag väntar än...
En grej till... Va fan äre som är så farligt då?! Lider ALLA av dyslexi eller är det äre nåt annat fel?! Jag bara frågar, svårt att svara...?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0