10 augusti...

Första arbetsdan efter semestern är avklarad...
Gick väl rätt bra också måste jag väl säga! Lite trögt imorse eftersom det naturligtvis var sömnsvårigheter igårkväll...
Och nya sådana lär det väl bli inatt kan jag tänka... Trodde att en seger i kvällens match skulle göra susen, men icke då... Inte en pinne ens... =/
Jag HATAR ATT FÖRLORA!!! När ska det bli våran tur egentligen??? Vi spelar ju hur bra som helst emellanåt, men tänk att det vill sig inte... =(

Har sagt hejdå till Agnes, Madde och Magnus idag också... De åkte hem och vi skiljdes åt efter nästan två veckor tillsammans... Nu blir det tomt mina vänner!!! ='(
But, hey... Life goes on... Agnes ska börja sin inskolning på dagis på onsdag också och Madde börjar jobba om ett par veckor också... Men ändå, vill ju vara nära hela tin!!! ♥

Höjdrekord imorse också... Nu får det fanimej vara nog, ändring genast!!!

Kväller om en stund, skulle alldeles haft nåt i magen först bara...
Bilen ska in på service imorrnbitti... Hoppas det inte blir så dyrt... =/
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0