11 augusti...

Snart har det redan gått en halv arbetsvecka!!!
Lite trögt är det allt, men det går...
Vaknade 05:30 imorse av att jag var kissnödig så jag höll på att spricka... Gjorde det jag var tvungen till men gick dock tillbaka till sängen för jag fick ju faktiskt sova en timme till, men det var omöjligt så efter 45 minuter steg jag upp...
Vilket också var bra för jag hade tid att åka och fixa min lunchsallad på Snäckan innan jag åkte för att lämna bilen på service... Sen blev det en promis till jobbet och jag var där 07:50, bra med plustid!!! =)
Bilen är i trim nu och jag några tusenlappar fattigare, men med Volvokort får man ju dela upp det på 3 månader räntefritt så det går ingen nöd på mig!
Dock ska den in tillbaka på torsdag då pumpen till vindrutespolningen är paj, ingen sån fanns på lager så den ska bytas då istället! Då går det en tusing till, men va fan... Det drabbar ingen fattig!!! ;P

Fotbollsträning ikväll...
Kul sådan, tiden gick skitfort!!! Kändes i låren att det var match igår, ganska tungt men det gick! =)

Har slevat i mig flinger å mjölk nu så det återstår bara tandborstning av den här kvällen!
Go'natt!!!



Tyckte jag skymtade Ronan Keating vid Sparbanken när jag körde hem Josse efter träningen... Kan det vara möjligt i Söderhamn...?!
Jorå, det är inte helt omöjligt för jag har sett han förr!!! På närmare håll!!! ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0