13 augusti...

Har jobbat nästan en hel vecka och jag är redan helt slut...
Somnar som en stock i soffan direkt efter maten när jag kommer hem ifrån jobbet... =/
Kroppen känns tung och fullkomligt ur form, skittungt att träna... Tur det inte va nån värstingsfysträning ikväll för då tror jag att jag brytit ihop... Benen tar tvärslut! Är ju tung viktmässigt också, men va fan jag har ju tränat hela året och borde väl orka ändå... Men näe då! Såå tråkigt! =(
Behöver nog sova bra, det är nog det som saknas! Ska jobba på det inatt faktiskt! Sitter här med en tallrik fil m havrefras nu för återhämtningen och sen blir det banne mig sängen!
Fredag imöre!!! Massor med tvätt som väntar så jag vet vad jag har att göra efter jobbet...
Go'natt!!!


Bilen är klar också, skönt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0