14 augusti...

Äntligen helg!!!
Efterlängtat, men jag måste ändå säga att veckan gått tokfort!!!
Nästa vecka kommer gå ännu fortare för då väntar en Stockholmsresa å jobbets vägnar torsdag-fredag, trevligt!!! =)

Dagens lunch inmundigades på CFL, Italiensk buffé... MUMS!!! Men jag åt BARA en portion och INGEN efterrätt! *Klapp på axeln där*
Har faktiskt lyckats ta bort de där överflödskilona, närmare bestämt 3st, som jag dragit på mig de senaste veckorna sen i måndags...! =O
Mindre portioner, ingen öl, inget skräp och lite mera träning är medicinen!
Nu är det bara att köra vidare med de andra kilona som är överflödiga!

Efter jobbet åkte jag och handlade lite mat...
Försökte få till samma mat som jag käkade på O'Learys den där onsdan, FajitaPita - Kyckling i pitabröd m sallad och lite olika såser... Det blev jättegott, men inte riktigt samma sak ändå. Ingen öl till ikväll heller, ICAs mineralvatten är inte dumt det heller! =)

Sen hade jag tvätt, modell Mount Everest... Och jag har tagit mig till läger 2, så jag är en bra bit på väg även om jag är långt ifrån klar! =)
Kommer fortsätta ett tag till, för det är ingen större idé att lägga sig än. Kan ändå inte sova så...
Ska slå mig ner och se på V nu, det visas ju på TV6! Annars är det inte mycket att se tyvärr...

Imorrn väntar fotbollsträning, volleyboll och bad om vädret tillåter, fotbollskik och kräftskiva... TREVLIGT VÄRRE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0