16 augusti...

Söndag igen och uppladdningen för dagens match har börjat!
Frukosten bestod av äggröra och bacon, juice, 2 Lingongrova m mjukost och kaffe på det... Låter väl som en bra start va?! =)

Gårdagen va topp!
Började med fotbollsträning 11:30, vidare ner till beachen för volleyboll (vädret var helt ok) och bad, sen till Bergvik för fotbollskik (det blev ju en pinne iaf) och kräftskiva hos Emelie & Eric på det!
Grymt trevligt och god mat! TACK EMELIE!!! Och tack ni som handlade!!! =)
Jag körde... Fram till kl 21:00, sen tog jag faktiskt ett par öl... Coach tillät när jag träffade på han! Så Jossan tog hand om min bil, kommer och hämtar mig kl 13 idag... =)
Krogen då?!
Nja... Ingen höjdarkväll igår... Verkar finnas ett överflöd av tjejer i den här stan! =/
Man får väl konvertera, helt enkelt... ;)

Näh, nu jävlar laddar vi för seger idag! Kommer bli tufft, vi hade lite folk så vi fick ringa in 5 tjejer från F12!!! =O
Tuffa brudar som ställer upp!!! KUL!!! Tänk om flera vore så, då skulle vi inte ha några problem att få ihop lag...


Kommentarer
Rosa

Lycka till o ta dom 3 efterlängtade poängen :)

2009-08-16 @ 13:52:59
Ullis

Sv; TACK!!! Blev 1 iaf!!! =)

2009-08-16 @ 21:07:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0