18 augusti...

Har varit en rätt seg dag...
Självförvållat förvisso, men helt klart värt det!!! =)
Gårdagen kommer gå till historien! Shit, vilken kväll/natt...! Å vilka härliga tjejer!! Det kan inte gå fel i ert sällskap!!! Vi gör om'et igen, fast kanske inte en måndag... ;P

Gjorde våfflor och åt direkt efter jobbet, somnade som en liten gris i soffan på maten... Välbehövligt!!! =)
Sen iväg till träning. En lugn och rolig träning! Mitt lag ÄGDE på fotbollstennis!!! =D
Coach kanske blev lite trött på oss, men det får han ta en dag som denna! =)

Nu sträcker jag ut i soffan till Meet Joe Black innan jag ska sova igen...
Åh, ge mig Brad Pitt!!! Vilken goding!!! =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0