19 augusti...

Onsdag igen... En onsdag som började med 20min massage imorse... Aaaah, sköönt!!! =)
Å trött!!! Måndan kommer efter känner jag... Blev ju rätt sent igår också, även om jag sov från och till under filmen men den slutade inte förrän 00:30... Somnade i soffan efter jobbet idag också...
Borde ha tränat... Sprungit eller nåt så fetman ger med sig nån gång... Men jag orkar inte!
Känner att jag har en begynnande träningsvärk runt knäna efter coachs styrkeövningar igår... Bra skit!!!
Borde ha packat också... Tåget går ju 07:25 imorron... Destination Stockholm... Trevligt!! Det är ju mysigt att åka tåg! ;P
Ska nog ta och se över vad jag ska ha med mig i alla fall...

Är inne på att köra en detoxkur...
Har ju testat Yerba Drain från Naturapoteket förr och den har funkat skitbra, billig dessutom...
Men nu verkar den vara omöjlig att få tag på... Nån som vet om den finns kvar överhuvudtaget? =/

På återhörande!
Tack å go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0