21 augusti...

Det är sen fredagkväll... Regnet öser ner ute... Det är sommarens sista helg, för det är Strömmingsleken här i stan...
Blandade känslor där, trevligt att det händer nåt kul i stan men skittråkigt att sommarn redan är slut! =/

Åter hemma efter ett dygn i Stockholm...
Lite möte efter lunchen igår, sen en båttur med M/S Prins Carl Philip till Drottningholms slott igår kväll... Grymt god mat serverades på denna båt! Kanonväder bjöds det också på, en toppenkväll som inte kunnat varit bättre! Eller jo, om prinsen varit hemma då när jag var upp och knackade på, båten la ju till en kvart så jag passade på...! ;)
Lämnade i alla fall ett meddelande i hans röstbrevlåda och hoppas på att han hör av sig när han hör det! =D

En toppendag idag med... Strosade runt på stan i flera timmar, ingen shopping förutom på hälsokostbutiken som jag var in på... Det blev en detox, dock inte Yerba Drain... Fick upp med en hunka till så nu kör jag på Metho Draine... Spännande och se hur den funkar! Har redan börjat!!! =)

Nu blir det sängen här...
Laddar för match imorron mot Remsle, låååång bortaresa igen... Men det var ju trevligt sist!!! =)
Hörs som att det skulle kunna bli nå festligheter efter matchen imorron också, men det beror ju lite på hur det blir på söndag också... Match igen då juh, 17:00 i Mohed...
Den som lever får se!!!

Go'natt världen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0