22 augusti...

Dubbeltuppen å jag är uppe! =)
Är rätt pigg trots sömnsvårigheter igår, jag fattar inte! Hur trött som helst, men tji att somna! =(

Har nyss ätit en lite mindre kopia av en hotellfrukost... =)
Fil med Havrefras först, sen ett glas juice, äggröra med bacon och avslutningsvis ett stort glas med kaffe och 2 finncrisp med philadelphia ost... MUMS!!!

Nu ska jag packa min väska... Frågan är om jag ska packa för kvällen också...?! Det gör ju inget om jag tar allt mä mig egentligen, så jag kör på det! =)
Ja, sen är det väl bara att fortsätta laddningen då... En låång bussresa väntar, men jag tror den kommer gå bra! Det blir ju Melodikrysset kl 10:00 och sen har vi säkerligen ett och annat korsord att lösa! Sist det begav sig var det i alla fall oerhört trevligt så jag ser fram emot en minst lika trevlig bussresa idag!!!
Och det skulle ju vara fantastiskt trevligt att vända hemåt med en seger, eller i alla fall en oavgjord match i bagaget...


På återhörande kamrater!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0