23 augusti...

Och återigen är det dagen efter kvällen före... =)
En toppenkväll var det igår!!! Tack tjejer!!! ♥
På stan så var ju ALLA mina favoritkillar också... Jag gillar't!!! Men jag har sovit ensam... Why?! =(
Fick stryk i matchen igår... 10-0... På tok för höga siffror igen, men vad ska vi göra då?!
Tycker vi gör det bra ändå, laget var decimerat med 6-7 spelare sen förra matchen så...
Och jag tycker att vi som tar skitjobbet ska klappa oss på axeln för det är vi fanimej värda!!!
Trots förlust och stora siffror så håller vi ändå humöret uppe, resan hem igår gick ju skitbra trots att det var 30 mil typ! =)

Idag blev det tacopaj till frukost... =)
Åt den medan jag kollade in damernas maraton från VM... Shit, vilka tjejer!!! 42 km på 2tim och 20 min typ... GRYMT!!! Jag skulle va nöjd om jag klarade 2 mil på den tiden...!

Ska hoppa in i duschen nu, sen kommer Ida och hämtar mig för en eftermiddag hos Tranbergs! Trevligt!!!
Ingen div3 match för vår del idag heller... Vi har inte manskap så det räcker... =( Tvingades lämna w o till Kilafors för de vägrade flytta matchen... Så jävla taskigt! Vi ställer ju upp jämt om nån ber oss, men vi får fan aldrig nåt tillbaka!

På återhörande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0