26 augusti...

Ännu en halv vecka har passerat...
Det här är helt sjukt!!! Tiden går så jävla fort, på gott och ont... Värst är att man ju knappt hinner med livet...! =/

Regnet har vräkt ner typ hela dan...
Var totalt opepp för fotbollsträning ikväll, men det gick ju hur bra som helst!!! Tråkigt bara att vi är så få, det gör ont i mitt Mohedshjärta när jag märker va många som bara skiter i allt... ='(
Jag vet att det inte går särskilt bra för oss, men om man får en sån här chans att spela i en högre division... Varför tar man då inte den chansen när man har möjligheten??!! Varför knyter man bara inte näven och ger sig fan på att göra sitt allra yttersta för det är precis det som krävs av oss!!!
Jag ska aldrig bli så, att jag skiter i allt... Om jag lovar nåt så håller jag det och ni får allt lova mig att knuffa på mig och påminna mig om detta om jag skulle glömma vad jag precis sagt...

Måste också säga att kroppen känns mycket lättare än vad den gjort på jävligt länge...
5 dagar av MethodDraine verkar ha satt sprutt!!! Känns jävligt skönt och bäst är att det är 15 dagar kvar av kuren så det här måste bara bli tokbra!!!

Har precis ätit en sen middag som vanligt...
Nu väntar jag på nya serien True Blood som har premiär 22:00 på SVT, hoppas den blir bra!!!
Men bara tanken på Alexander Skarsgård som blodsugare gör ju att det vattnas i munnen och nyfikenheten stiger... ;P

Lite läskigt när jag åkte hem också...
Strömavbrott hela vägen ifrån Mohed till E-center = mörkt och spöklikt!!! Lägg därtill den här grå dimman efter regnet som är så har ni ännu mera spökkänsla... Tur att det finns ström här i stan i alla fall!!!

På återhörande, kamrater!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0