27 augusti...

En dag kvar till helg! Det gillas!!! =)
Fotboll för hela slanten i helgen, Sundsvall för att möta Selånger på lördag och sen LJUSDAL på söndag... ;P
Jag kan bara inte låta bli att fortsätta läska mig på Ljusdal, stört jag vet... Men ändå... Min tandborste bor kvar där! =)

Dagens träning bestod av matchkik...
Meningen var Trönö-Ljusne i dam3an, men tydligen så lämnade Ljusne w o så det blev inget av den matchen... Men ni ska inte tro att vi står handfallna då, plan B löd; Bergvik-Stugsund i herr4an... Och inte säger man väl nej till det?! =)
Grabbarna bjöd på en bra match tycker jag, även om jag gärna ville att Bergvik skulle vinna... Måste säga att jag är imponerad av Stugsunds diciplinerade försvarsspel! Det gjorde de grymt bra!!!
Jossan hade bakat så hon bjöd på kaka till kaffet!!! =D (Jag tog också en bit, trots mitt nya, hårda och nyttiga liv... Lite fusk är ändå ok...)
Såå jäkla läckert och framförallt gott!!! Tack för det!!!

Lutar åt att det blir tidig kväller ikväll, ja för mig i alla fall...
Vet ett par stycken av mina vänner som säkerligen inte kommer sova mycket inatt...
Men det är ni värda tjejer!!! Hejja Mohed!!! ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0