28 augusti...

Det är fredagkväll, veckans helt klart bästa tid... Jag älskar fredagkvällar, då har man hela helgen framför sig!! Det gillar jag!!! =)
Har sett Sverige tagit hem ännu en seger i fotbolls-EM, återigen en grymt bra första halvlek... Och det är mitt fel att Lotta Schelin missade målet efter 18 sekunder... =/ Jag hade ju glömt att ta på mig Sverigetröjan!!! =O Hur kunde det hända??!!! Lite stressad där när jag kom hem efter jobbet, hade ju handlat mat också så det var precis till matchstart som jag kom hem och hade packat upp varorna! Men så fort tröjan kom på så ordnade det sig ju!!! =D

Har ätit fetaostfylld köttfärslimpa med klyftpotatis och tzatziki nu så jag är mätt och belåten... Ska tillbringa resten av kvällen i soffan å se om d finns nåt att titta på...
Skiter i att städa idag också, kommer ju knappt va hemma i helgen heller så jag slipper se skiten!
Imorron ska vi till Sundsvall för att möta Selånger... Undrar om han är där?! Den där läckerbiten med Saaben som betalade inträdet till mig när de var hit till oss och spelade... ;P
Sen ska vi till Ljusdal på söndag och spela så ni märker ju själva att det gott kan va stökigt här i helgen också!!! =D

Va händer imorrnkväll då?!
Ja, säg det... Lyskväll juh, men jag har varken båt eller stuga i skärgården så jag får väl gå ner till ån och titta på alla marchaller där... ;)
Måste ju bli en lugn tillställning eftersom det är match på söndag, eller hur Sofie?! =)

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0