29 augusti...

Lördagförmiddag... Ännu en av mina favorittider i livet, vet egentligen inte vilken som är bäst... Fredagkväll eller lördagförmiddag?! Det är rätt lika däremellan faktiskt!
Har ätit frukost... Nya favoriten vaniljyoghurt m melon inkluderad!!! Och även äggröra m bacon, en macka och en kopp kaffe! Känns bra måste jag säga!!! =)
Uppladdningen är i full gång!!
Hejja Mohed!!! =)

Faktiskt så har jag röjt undan lite här... Ska ta lite disk nu också, men det är långt ifrån städat och fint här! Men vem bryr sig då?!

Nehej, nu har jag inte tid med det här längre...
Vad som händer efter matchen, det får vi se!!! =)
Jag vet i alla fall att om jag går ut så ska det bli utan mobiltelefon och med en rulle silvertejp i bagaget... Jag kan ju inte hålla fingrarna ifrån telefonen åsså säger jag ju en massa dumma grejer, hjärnan slutar liksom fungera ibland och då kommer det bara tok ur min mun... =/
Och jag tror att det bara kan stoppas genom silvertejp!!!

På återhörande!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0