31 augusti...

Måndag...
Och jag är totalt slut som människa! Ville verkligen inte kliva ur sängen imorse... Huur trött som helst och kroppen känns helt ur form! Träningsvärk efter matchen igår, hur bra är det när man tränat 3ggr/veckan sen tidigt i våras...?!
Matchen igår gick skitdåligt... Förlust med 4-0 och jag gjorde nog den sämsta matchen nånsin... Kändes redan igår att det var nåt fel i kroppen, kanske att de där 20min på lördagen tog ut sin rätt...?! Jag vet inte... =/
Ikväll har jag bokat pump... Som jag har längtat, frågan är bara hur det kommer gå när det känns såhär?! Hmm... Andreas har utlovat ett nytt program, låter jävligt spännande! Undrar hur mycket styrka man tappat över sommaren egentligen?! =S

-2kg på vågen på en vecka också... Nya, nyttiga och hårda livet verkar ha funkat så nu är det väl bara att köra på få se va som händer!!! =D
Efter matchen igår åkte vi på Aspendos och käkade... Hanna, jag, Julia och Härdin... God mat=kycklingrulle, mycket snack=bra snack och massor av härliga skratt! Härdin är verkligen som hon är, har saknat henne och hennes galna upptåg!!! =)

Nu längtar jag till lunch! Och till jobbet slutar... Sista dan med sommartid idag också... =(
Måste skynda mig fixa maten för att hinna vila middag innan pumpen!


Kommentarer
Härdin

Jag har saknat dig med Ullut! :D:*

2009-08-31 @ 17:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0